Summa sidvisningar

tisdag 10 maj 2011

Bildkavalkad!

Hej! Erkänner villigt, att det här med bloggdesign, det uppskattar jag fantastiskt mycket när jag läser andras bloggar, men jag får absolut inte till det själv... =). Nu börjar detaljerna komma på plats, det händer mycket från en dag till nästa. Idag var det flera roliga saker att se, rörmokaren hade varit på plats, så duschar, toalett och blandare på plats i badrummet på nedervåningen och även i köket. Fläkten hade också kommit upp i köket, tyckte det blev jättebra. Den kaklade braskaminen tror jag också att vi kommer att få mycket glädje och värme av. I tjejernas rum var skyddspappen borta, gillar verkligen trägolvet. Ska oljas med vitpigmenterad hårdvaxolja till helgen, så att den gula tonen bryts av lite. Fantastiskt väder idag, avslutat dagen med picknick med barnen vid sjön här på orten, hur mysigt som helst. Dessutom sprang jag hem efter picknicken och har kommit i mål med min viktnedgång. En bra dag, helt enkelt! Kram Anna



































































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar